Thursday, July 17

Kenji's Birthday


Today is Kenji's Birthday, and we have dinner an Italian Restaurant called Rosso at Shangri-La Hotel Jakarta. Roti nya enakkk bgt deh. Terus makanan nya ok...soalnya gua kayaknya salah pesan ikan. I ordered the Sea Brass Fish...rada amis gituh. Overall it was a very pleasant dinner with Kenji's mom too. We shared our foods and talk alot...i don't remember what we talked but we basically talk on everything. Sebelum kita makan di Rosso, we went to Satoo the buffet restaurant in Shangri-La.....kerennn bgt ....dari dulu gua memang paling senang makan buffet di Shangri-La...kapan2 gua mau ajak bokap gua makan disana tapi barengan dengan yang lain karena gua ngk bisa makan banyak jadi harus ajak yang jago makan baru ngk rugiii.....
Anyway, Rosso has a very nice ambience and it is a very romantic restaurant. Boleh kapan2 pergi lagi deh...cuma buat makan roti nya ama dessert nya...
Besok there will be another birthday dinner for Kenji. kali ini ama bonyok gua...si bokap gua pengen ajak kenji makan bebek bengil di Dharmangwasa Square...so i will tell more on our bebek dinner at my next blog yah....


No comments: