Thursday, September 25

Back in UIUC Days....

(To see this pic clearly, please double click on it)
A friend send me this pic today...Kangen bgt ama masa2 sekolah yah...ini teman2 gua pas gua masih kuliah di amrik..ini teman2 dari UIUC. I don't have many deep memories karena waktu gua dulu kebanyakan besar untuk pelajaraan...i wish i can turn back time..there are so many things that i want to do during college time..tp gua waktu ituh bener2 prioritasin pelajaraan terus sih...aduhh nyesel deh...but from UIUC, i made a lot of good friends...mungkin sekarang kita sudah sangat jarang bicara, ngumpul, but deep inside me pengen balik lagi kesana...I should have do more roadtrips then...Can you see me in the pic...gua berdiri disamping Olip..dan Davina... (I am the girl in white jacket...)

No comments: